Układ słoneczny sprawdzian klasa 3 podstawowa

a) ogromną, rozżarzoną gazową kulą, emitującą energię w postaci światła i ciepła b .Super ja chodzę do 4 klasy i mam test diagnostyczny z 1-3 a powtarzam tylko 3, bo 1 i 2 mało robiliśmy a dodawanie do 100 i odejmowanie do 100, a mnożenie i dzielenie do 100 też było w 3 klasie, więc muszę sobie powtórzyć wiadomości z 3 klasy, bo po wakacjach się zapomniało:-\Test Czym jest Wszechświat, Układ słoneczny, Ziemia nasza planeta, podrozdział podręcznika Tajemnice Przyrody dla Klasa VI.. Warto wydrukować ją w kolorze, aby była przejrzystsza, dzięki temu uczniom łatwiej będzie zapamiętać kolejność planet.. Podręcznik Tajemnice przyrody, Dział 1 - Odkrywamy tajemnice naszej planety, 1.. Uwaga!. Zawierają karty odpowiedzi do wszystkich pytań i zadań oraz grę edukacyjną "Układ Słoneczny".I tak właśnie klasa VI zaskoczyła nas wszystkich swoją kreatywnością.. Gwiazdy 11.. Planety zewnętrzne 7.. Test można wydrukować - plik pdf na dole strony.. Aby zapewnić taki rozwój nauczyciel musi dobrze poznać swoich uczniów.. Słońce - centralna gwiazda Układu Słonecznego 5.. Karty pracy - część 3 B - edukacja zintegrowana.. W środku obłoku gaz kurczył się szybciej niż w zewnętrznych warstwach i powstało Słońce, a pozostała materia utworzyła dysk wokół niego.. Dzieci ulepiły bałwana.. 1.Co to jest Układ Słoneczny.. T. Kościuszki w Świdniku Sprawdziany zintegrowane dla klas I-III Sprawdzian zintegrowany dla klasy I- semestr I Imię i nazwisko ucznia klasa 1..

W Układzie słonecznym wszystkie .

Zagrożenia i ochrona przyrody, 8.. Zgłoś błąd Wyświetleń: 10943.. Poznam sposoby, jak zadbać o naszą planetę i moje najbliższe środowisko .Układ Słoneczny: Planety - Testy geograficzne: Seterra jest darmowym quizem geograficznym, który uczy Cię krajów, miast i innych obiektów geograficznych z całego świata.Przykładowy test sprawdzający wiedzę uczniów klasy VI szkoły podstawowej.. Tłuszcze 1.. Mars ma dwa, Jowisz - aż 67, Saturn - 62, Uran - 27, a Neptun - 13.. CZAS ZACHODNIOEUROPEJSKI CZAS WSCHODNIOEUROPEJSKI3.. Czy Ziemia leży w kosmosie?7.. Merkury i Wenus nie mają satelitów.Propozycja sprawdzianu dla uczniów klas III szkoły podstawowej Głównym celem edukacji jest zapewnienie każdemu dziecku warunków optymalnego rozwoju.. Otwórz PDF w nowym oknie.. Na rysunku zaznacz kierunek ruchu obrotowego Ziemi [1 p.]. Podkreśl samogłoski w wyrazie: zgadywanki 3.1.. Woda na Ziemi .. Teleskopy - znakomite .Układ Słoneczny, ruch obrotowy i obiegowy Ziemi.. Odpowiedzi do wybranych zadań.. Tygodniowe plany pracy - część 3.. Ok. 50 milionów lat później zaczęły .Jimdo..

Klucz odpowiedzi pod sprawdzianem.

W tym celu gromadzi informacje dotyczące: - osiągnięć edukacyjnych ucznia, - jego cech osobowościowych,Sprawdzian końcowo roczny dla uczniów klasy III Szkoły Podstawowej Edukacja polonistyczna, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza i Edukacja społeczna .. Na październikowych lekcjach geografii przerabiając Układ Słoneczny grono uczniów stworzyło jako prace dodatkową.. Ziemia w Układzie Słonecznym , 2.. Przesłano: 2012-04-01. następna publikacja » Katarzyna Błaszczyk.. Poznam Układ Słoneczny.. (4pkt) Przyporządkuj podanym składnikom organizmu funkcje, które pełnią: A.. Układ słoneczny, jego planety, księżyce i planetoidy Układ słoneczny składa się z ośmiu planet, ich księżyców, komet, planetoid i planet karłowatych.. Część planet ma swoje naturalne satelity, czyli duże, najczęściej również kuliste obiekty, które krążą dookoła nich.. Matematyka.. Basia i Ola dostały nowe sanki.. Zadaniem dzieci jest dopasowanie odpowiedniej planety to jej opisu.Karty pracy - część 3 A - edukacja zintegrowana.. Karty pracy - część 3 - matematyka.. Podstawowe pojęcia związane z nauką Astronomii 2.. Jakich informacji o mrówkach nie można znaleźć w tekście "Sekrety mrówek".. Plan lekcji 16-20.03.2020 Poniedziałek, 16 marca.. Część 3.. Ruchy Ziemi , Klasa 6 , Planeta Nowa , Geografia , Reforma 2017 Szkoła podstawowa klasy 4,8 , Zasoby , strona 1 .klasa III podstawowa • pliki użytkownika megan22 przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • sprawdzian życie w wodzie.jpg, cena wartość tabelka.docProgram nauczania dla klasy I: 1..

Dział: Szkoła podstawowa - kl. I-III.

Planety wewnętrzne 6.. Zjawiska elektryczne i magnetyczne w przyrodzie, 5.. Czym jest Wszechświat?. Co jeszcze znajdziemy w Układzie Słonecznym?. Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.Prywatna Szkoła Podstawowa nr 72 "Szkoła Marzeń" ul. Zielona 14 05-500 Piaseczno tel.. Układ Słoneczny.. Poradnik dla nauczyciela - część 3 - matematyka.. Czym jest Wszechświat?. Przytyk.. Ziemia - trzecia planeta od Słońca.. Kolejne 3 pliki są ze sobą powiązane.. a) skupiskiem powietrza, wody i ziemi b) przestrzenią wypełnioną materią i energią c) Dowiem się, co to jest Droga Mleczna i kim był Mikołaj Kopernik.. Ma on około 4,6 x10 9 lat.. Czynności życiowe organizmów, 7.. Ruch, siła, praca i energia, 6.. Układ Słoneczny 4.. Pisaniezpamięci: Jest zima.. Biegun N Biegun S 8.. Sprawdzian wiedzy przyrodniczej.. W Polsce obowi ązuj ą dwa czasy urz ędowe.Podkre śl wła ściwe okre ślenia .. Ponumeruj wymienione środki transportu w kolejności od najszybszego do najwolniejszego: samochód osobowy motocykl pasażerski samolot odrzutowy rower 4.Plik Sprawdzian Układ Słoneczny.docx na koncie użytkownika polcia25 • folder edukacja przyrodnicza • Data dodania: 19 mar 2014Układ Słoneczny - sprawdzian testowy dla klasy I liceum i technikum..

Edukacja » Szkoła podstawowa - kl. I-III.

(1pkt) Zaznacz odpowiedź spośród podanych: Do pokarmów bogatych w tłuszcze należą: A. ryby i warzywa liściaste B. nasiona roślin strączkowych C. tran i orzechy D. korzenie marchwi i owoce Zadanie 3.. Przygotuj się do klasówki i sprawdzianu.Nazwij środki transportu przedstawione na ilustracjach i napisz, do czego służą: -----3.. Powstanie Wszechświata 3.. Klucz odpowiedzi pod sprawdzianem.. Krajobrazy świata, 4.. Bardziej szczegółowoLądy i oceany, 3.. Teoria geocentryczna 10.. Sprawdzian kompetencji uczniów klasy III Szkoły Podstawowej Author: jara Created Date:Układ Słoneczny powstał około 5 - 6 miliardów lat temu z obłoku gazowo - pyłowego, który przyciągał materię ku gęstniejącemu jądru.. Czy Słońce jest gwiazdą?. Tomek ma nowe narty.. Podręcznik Tajemnice przyrody, Dział 1 - Odkrywamy tajemnice naszej planety, 2.. Sign up for free now at Opracowały: Teresa Grodzka, Alicja Stępień Szkoła Podstawowa nr 3 im.. Satelitą Ziemi jest Księżyc.. Sprawdzian wiadomości - kl. III.. /22/ 757 28 99W plikach znajdziecie wklejkę zeszytu z Układem Słonecznym.. Czym jest gwiazda?.